listopada 04, 2017

NOWOŚCI PAŹDZIERNIKA - UBRANIA, BLOG I HOME DECOR



Bardzo rzadko na blogu pojawiają się tego typu posty. Cóż.. ze mną już tak jest, że na zakupy odzieżowe chodzę sporadycznie. Na ogół ma to miejsce po całkowitym przeglądzie szafy, który mam miejsce dwa razy w roku. Moja figura się raczej nie zmienia.. stoi w miejscu od czasów gdy miałam 20 lat.. dobrze, że do tego czasu zdążyły mi piersi urosnąć 😂 Ponadto specjalnym sentymentem ubrań nie darzę. Są po to aby w nich chodzi, prać i jak coś się zniszczy to albo naprawiam o ile jest to możliwe albo ląduje na półce "odzież do sprzątanie, na działkę itp." We wrześniu zrobiłam porządki w dziale odzieżowym.. część ubrań wyrzuciłam, a drugą część planuję sprzedać na allegro w formie "wielkiej paki ubrań". Tym samym zyskałam sporo przestrzeni w szafie. Od jakiegoś czasu miałam chęć ją uzupełnić o spodnie ala "skórzane" i nieco luźniejszy sweter. Hmm.. prawie się udało.. prawie, bo o dziwo spodobało mi się więcej rzeczy.



MOHITO - SWETER W ODCIENIU PUDROWEGO RÓŻU
Stosunkowo cienki sweterek o kroju oversize. Mimo rozmiaru XXS jest naprawdę obszerny i z chęcią pokusiłabym się o jeszcze mniejszy rozmiar gdyby taki był. Aby nie wyglądać jakbym założyła sweter męża, jego przód wkładam w spodnie lub w spódnicę co pozwala zachować mi proporcje sylwetki.



Z przodu wygląda zwyczajnie ale urzekł mnie koronkową wstawką na plecach, która wygląda naprawdę ślicznie. Za pierwszym razem stwierdziłam, że nie jest absolutnie wart swojej ceny i wyszłam ze sklepu. Jednak chodził mi po głowie przez kolejne godziny więc w końcu wróciłam po niego. Wciąż uważam, że nie jest wart swojej ceny.. ale na stronie Mohito został całkowicie wykupiony.

Rozmiar: XXS
Cena: 130,00 zł



RESERVED - SPÓDNICA MINI Z EYELETAMI
Nigdy nie byłam fanką mini ale w wersji do długich kozaków taki wygląd na sobie toleruję. Nieco ostry wygląd zawdzięcza zdobieniu z eyeletów ale wzór występuje tylko z przodu.. i całe szczęście, bo wyjmować to żelastwa z tyłka to żadna przyjemność. W połączeniu ze swetrem nabiera nieco łagodności.

Rozmiar: 34
Cena: 79,99 zł





Swetra nie znalazłam w sklepie on-line ale być może znajdziesz go jeszcze w sklepie stacjonarnym.
Spódnicę znajdziesz tutaj: Reserved - Spódnica mini z eyeletami



RESERVED - SWETER O SUPEŁKOWYM SPLOCIE
Niby nic nadzwyczajnego. Prosty sweterek, a jednak kolor kolor robi swoje. Nigdy bym nie przypuszczała, że w takim kolorze poczuję się dobrze. Na ogół unikam żółtych odcieni ale ten wpada w limonkę, a przez to nie wyglądam jak kurczak. Na bokach około 10 cm rozcięcia i całkiem wyraźny supełkowy splot.



Zabawne jest to, że sweter ma rękawy długości 3/4 ale gdy ktoś tak jak ja ma "ręce złodzieja" to będzie to długość pełna 😂

Rozmiar: XXS
Cena: 130,00 zł



STRADIVARIUS - SPODNIE POWLEKANE Z WYSOKIM STANEM
Od jakiegoś czasu mierzę spodnie ala skórzane. Te typowo skórzane układają się na mnie fatalnie. Dlatego dla picu pod przymiarkę jakiegoś swetra wzięłam te spodnie. Okazały się bardzo wygodne! Nie jestem fanką mocno wysokiego stanu ale wysokość tych spodni jak najbardziej akceptuję.



Już raz miałam je na sobie.. okazało się, że są bardzo ciepłe. Zatem to opcja na niższe temperatury. W przypadku tych spodni zdjęcia na stronie sklepu są mocno przekłamane. Pokazują niemal całkowicie błyszczącą woskową strukturę, a w rzeczywistości wygląda to znacznie ładniej i bardziej elegancko.

Rozmiar: 36
Cena: 89,90 zł



Sweter znajdziesz tutaj: Reserved - Sweter o supełkowym splocie
Spodnie znajdziesz tutaj: Stradivarius - Spodnie powlekane z wysokim stanem



RESERVED - SPÓDNICA Z EKO SKÓRY
W moich nowościach ubraniowych zabrakło jeszcze jednej spódnicy. Zaniosłam ją do krawcowej w celu wzmocnienia szwu i jeszcze nie wróciła. Obawiałam się, że szew który znajduje się z przodu któregoś pięknego dnia może puścić więc wolałam już na początku się zabezpieczyć. Chodzi tu o drugą spódnicę ze sklepu Reservd w odcieniach zieleni. Natomiast moim zdaniem odcień i krój jaki jest przedstawiony w sklepie zupełnie nie oddaje rzeczywistego wyglądu.. dla mnie wygląda to średnio atrakcyjnie. Spódnica świetnie komponuje mi się z jaskrawym sweterkiem. Pokochałam ten zestaw! Do wyboru jest jeszcze wersja czarna.

Rozmiar: 34
Cena: 79,99 zł

Spódnicę znajdziesz tutaj: Reserved - Spódnica z eko skóry

Taki zestaw idealnie wpisuje się w moje potrzeby i zachcianki zarówno pod kątem krojów, faktur i kolorów. Z łatwością każdą z tych rzeczy połączę z ubraniami które już posiadam. Staram się nie biec za trendami tym bardziej, że mało kiedy one do mnie przemawiają.



SAMSUNG - TABLET GALAXY TAB A 10.1 WI-FI SM-T580
To wymysł mojego męża. Od kilku miesięcy odkładałam pieniądze na tablet, choć tak do końca nie byłam przekonana czy jest mi potrzebny. Najczęściej do czytania blogów, oglądania vlogów czy komentowania służył mi telefon. Niestety telefon kupiłam niecały rok temu w grudniu, a żywotność jego baterii zaczęła dochodzić do jednego dnia! W związku z czym mój plan aby telefon służył mi przez 3 lata.. zaczął się ostro sypać. Dałam mężowi wolną rękę co do wyboru.. z wyjątkiem koloru 😅 musiał być biały i już. Wybrałam wersję 10 calową co było strzałem w dziesiątkę. Z tableta korzystam codziennie! Z łatwością czytam blogi, przeglądam Insagram i Instastory, oglądam vlogi.. w kuchni, w łazience, na toalecie.. super! Tablet kosztował mnie 998,00 zł. Nie mało ale ani trochę nie żałuję zakupu.

Tablet kupiłam tutaj: RTV EURO AGD - Samsung Galacy Tab A 10.1 Wi-Fi SM-T580



BLUN - ETUI NA TABLET
Zakup etui do tabletu był konieczny i to najlepiej jak najszybciej. Poszłam do najbliższego punku sprzedaży etui i do wyboru miałam jedynie jakąś mało atrakcyjną pstrokatą wersję oraz różową. Pomyślałam, że gdy tablet będzie w różowym opakowaniu to mąż nie będzie chciał z niego specjalnie korzystać.. myliłam się. Hasło też już wyczaił.. więc muszę zmienić. Nie jest to etui najwyższych lotów ale tablet jest bezpieczny i to najważniejsze. Z czasem zapewne zafunduję mu coś fajniejszego.



JYSK - LUSTRO
W kwestii aranżacji wnętrz nie lubię pośpiechu.. to najgorszy doradca. Dobrze jest nawet przez jakiś czas popatrzeć na jakąś pustą przestrzeń i z czasem dodawać kolejne elementy. Jakiś czas temu planowałam zakup lustra stojącego połowę mniejszych rozmiarów. Jednak dzięki obchodzonemu jubileuszu 2500 sklepów w Jysk pojawiły się całkiem fajne promocje. Prosta biała rama i duży rozmiar 78 cm szerokości i180 cm wysokości oraz cena 250 zł przemówiły. Ostatecznie jest to prezent od moich rodziców. Lustro świetnie będzie wyglądać na szarej ścianie.. ale póki co stoi oparte. Problemem jest betonowa ściana, która wymaga użycia mocnych kołków i udarowej wiertarki.. mąż będzie marudzić ale i tak wiem, że mu się podoba 😀

Lustro kupiłam tutaj: Jysk - Lustro Skotterup



IKEA - KONEWKA
Jeszcze niedawno najbliżej do Ikea całe województwo lubelskie miało do Warszawy.. a to dość kłopotliwe. Całkiem niedawno w końcu doczekaliśmy się punku w Lublinie. Nie mogliśmy sobie odpuścić tej przyjemności ale przyznaję, że wyjść z tego sklepu jest naprawdę trudno. Nie będę Cię zanudzać tym jakie kupiliśmy szklanki, deski do krojenia itp. ale konewką pochwalić się muszę. Od dawna szukam fajnej konewki do podlewania kwiatków, a ta z miejsca skradła mi serce. Jest wygodna w użyciu, a przy tym na tyle ładna i prosta w formie, że jest dodatkową ozdobą na parapecie wśród kwiatków.

Daj znać, czy masz chęć co jakiś czas na tego typu nowości. Nie będą się one pojawiać co miesiąc ale być może raz na kwartał uda zebrać mi się kilka ciekawszych rzeczy.

Będę również wdzięczna za wyrażenie opinii co do formatu zdjęć. Rozważam wprowadzenie na stałe zdjęć w układzie pionowym ale nie jestem pewna czy w takiej ilości jak przy dzisiejszym poście nie będzie to zbyt męczące. Jeśli chodzi o tekst, to jak zawsze pracuję nad jego ulepszeniem.. to nigdy się nie zmieni 😉


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyczny Fronesis , Blogger